Страницы

44/19 Будівельне креслення

 

Дистанційне навчання  

Група № 44/19.

Предмет: «Будівельне креслення».

18.01.21.

Тема програми

№ уроку

Тема уроку

 

Завдання

Література

Вступ

1

Зміст курсу і його завдання. Креслення та його роль у техніці і на будівництві.

Опрацювати матеріал стор.4

Сидоренко В.К.  Креслення: Підруч. для учнів загальноосвіт. навч. закл.— К.: Школяр, 2004.— 239 с.: іл.

Лінії креслення і виконання написів накресленнях.

2

Правила оформлення креслень. Формати креслень.  

1. Опрацювати матеріал §2.1

2. Дати відповідь на запитання письмово стор.29

3. Виконати практичне завдання стор.29

3

Лінії креслення.

1. Опрацювати матеріал §2.2

2. Дати відповідь на запитання письмово стор.34

3. Виконати практичне завдання стор.34

4

Написи креслення.

1. Опрацювати матеріал §2.3

2. Дати відповідь на запитання письмово стор.37

3. Виконати практичне завдання стор.37

5

Правила нанесення розмірів.

1. Опрацювати матеріал §2.4

2. Дати відповідь на запитання письмово стор.42

3. Виконати практичне завдання стор.45

25.01.21.

Тема програми

№ уроку

Тема уроку

 

Завдання

Література

Геометричні побудови на площині

6

Графічний склад зображень на кресленнях.

1. Опрацювати матеріал §3.1

2. Дати відповідь на запитання письмово стор.53

3. Виконати практичне завдання стор.53

Сидоренко В.К.  Креслення: Підруч. для учнів загальноосвіт. навч. закл.— К.: Школяр, 2004.— 239 с.: іл.

7

8

Проведення паралельних і перпендикулярних прямих.

1. Опрацювати матеріал §3.2

2. Дати відповідь на запитання письмово стор.56

3. Виконати практичне завдання стор.56

9

Побудова кутів.

10

Поділ відрізків і кутів на рівні частини.

1. Опрацювати матеріал §3.3

2. Дати відповідь на запитання письмово стор.59

3. Виконати практичне завдання стор.59

01.02.21.

Тема програми

№ уроку

Тема уроку

 

Завдання

Література

Креслення в прямокутних проекціях

11

Аналіз форми предмета за кресленням.

1. Опрацювати матеріал §4.3

2. Дати відповідь на запитання письмово стор.107

3. Виконати практичне завдання стор.107

Сидоренко В.К.  Креслення: Підруч. для учнів загальноосвіт. навч. закл.— К.: Школяр, 2004.— 239 с.: іл.

12

Зображення геометричних тіл.

13

Елементи поверхні предмета.

1. Опрацювати матеріал §4.4

2. Дати відповідь на запитання письмово стор.113

3. Виконати практичне завдання стор.113

14

Проекції елементів предмета на кресленні.

15

Проекції точок на поверхні предмета.

1. Опрацювати матеріал §4.5

2. Дати відповідь на запитання письмово стор.119

3. Виконати практичне завдання стор.119

 08.02.21.

Тема програми

№ уроку

Тема уроку

 

Завдання

Література

Креслення в аксонометричних проекціях.

16

Утворення аксонометричх проекцій.

Скласти опорний конспект, дати відповідь на запитання. Стор.189-192

Сидоренко В.К.  Креслення: Підруч. для учнів загальноосвіт. навч. закл.— К.: Школяр, 2004.— 239 с.: іл.

17

18

Побудова аксонометричних проекцій.

Скласти опорний конспект, дати відповідь на запитання. Стор.192-199

19

20

Практична робота «Побудувати фронтальну диметричну проекцію предмета, зображеного на рис.7.14.а, та ізометричну проекцію предмета, показаного на рис.7.14.б».

Виконати практичну роботу стор.198.

15.02.21.

Тема програми

№ уроку

Тема уроку

 

Завдання

Література

 

Зображення вигляди, перерізи і розрізи.

21

Виконання та позначення перерізів.

Скласти опорний конспект, дати відповідь на запитання. Стор.133-140

Сидоренко В.К.  Креслення: Підруч. для учнів

загальноосвіт. навч. закл.— К.: Школяр, 2004.— 239 с.: іл.

 

22

Деякі умовності виконання перерізів.

Скласти опорний конспект, дати відповідь на запитання. Стор.141-146

 

23

Види розрізів.

Скласти опорний конспект, дати відповідь на запитання. Стор.149-160

 

24

Поєднання вигляду з розрізом.

Скласти опорний конспект, дати відповідь на запитання. Стор.166-173

 

25

Тематичне оцінювання

по темі: «Лінії креслення і виконання написів накресленнях».

1. На підставі чого можна дістати уявлення про розміри предмета,

зображеного на кресленні?

2. В яких одиницях вказують на кресленнях лінійні, а в яких кутові

розміри?

3. Якою лінією проводять на кресленні виносні й розмірні лінії?

4. Якою має бути відстань між контуром зображення і розмірною

лінією?

5. Як наносять розмірні числа стосовно горизонтальних, похилих і

вертикальних розмірних ліній?

6. На що вказує знак , поставлений перед розмірним числом?

7. Коли перед розмірним числом може стояти знак діаметр?

8. Як наносять розміри кількох однакових елементів зображення?

9. Що позначають на кресленнях за допомогою уклону?

10. Що включає позначення уклону на кресленні?

11. Як правильно слід розміщати знак уклону на кресленні?

12. Що означає числове співвідношення 1:8 в позначенні

уклону на кресленні?

13. Яким знаком позначають конусність на кресленні?

14. Де і як слід розміщати позначення конусності на

кресленні?

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий