Дистанційне навчання
Група № 44/19.
Предмет: «Будівельне креслення».
18.01.21.
Тема програми |
№ уроку |
Тема уроку |
Завдання |
Література |
Вступ |
1 |
Зміст курсу і його завдання. Креслення та його роль у
техніці і на будівництві. |
Опрацювати матеріал стор.4 |
|
Лінії креслення і виконання написів накресленнях. |
2 |
Правила оформлення креслень. Формати креслень. |
1. Опрацювати матеріал §2.1 2. Дати відповідь на запитання
письмово стор.29 3. Виконати практичне завдання
стор.29 |
|
3 |
Лінії креслення. |
1. Опрацювати матеріал §2.2 2. Дати відповідь на запитання
письмово стор.34 3. Виконати практичне завдання стор.34 |
||
4 |
Написи креслення. |
1. Опрацювати матеріал §2.3 2. Дати відповідь на запитання письмово
стор.37 3. Виконати практичне завдання стор.37 |
||
5 |
Правила нанесення розмірів. |
1. Опрацювати матеріал §2.4 2. Дати відповідь на запитання
письмово стор.42 3. Виконати практичне завдання стор.45 |
25.01.21.
Тема програми |
№ уроку |
Тема уроку |
Завдання |
Література |
Геометричні побудови на площині |
6 |
Графічний склад зображень на кресленнях. |
1. Опрацювати матеріал §3.1 2. Дати відповідь на запитання
письмово стор.53 3. Виконати практичне завдання
стор.53 |
|
7 |
||||
8 |
Проведення паралельних і перпендикулярних прямих. |
1. Опрацювати матеріал §3.2 2. Дати відповідь на запитання
письмово стор.56 3. Виконати практичне завдання стор.56 |
||
9 |
Побудова кутів. |
|||
10 |
Поділ відрізків і кутів на рівні частини. |
1. Опрацювати матеріал §3.3 2. Дати відповідь на запитання
письмово стор.59 3. Виконати практичне завдання стор.59 |
01.02.21.
Тема програми |
№ уроку |
Тема уроку |
Завдання |
Література |
Креслення в прямокутних проекціях |
11 |
Аналіз форми предмета за кресленням. |
1. Опрацювати матеріал §4.3 2. Дати відповідь на запитання
письмово стор.107 3. Виконати практичне завдання
стор.107 |
|
12 |
Зображення геометричних тіл. |
|||
13 |
Елементи поверхні предмета. |
1. Опрацювати матеріал §4.4 2. Дати відповідь на запитання
письмово стор.113 3. Виконати практичне завдання стор.113 |
||
14 |
Проекції елементів предмета на кресленні. |
|||
15 |
Проекції точок на поверхні предмета. |
1. Опрацювати матеріал §4.5 2. Дати відповідь на запитання
письмово стор.119 3. Виконати практичне завдання стор.119 |
Тема програми |
№ уроку |
Тема уроку
|
Завдання |
Література |
Креслення
в аксонометричних проекціях. |
16 |
Утворення
аксонометричх проекцій. |
Скласти
опорний конспект, дати відповідь на запитання. Стор.189-192 |
|
17 |
||||
18 |
Побудова
аксонометричних проекцій. |
Скласти
опорний конспект, дати відповідь на запитання. Стор.192-199 |
||
19 |
||||
20 |
Практична робота «Побудувати фронтальну диметричну проекцію предмета, зображеного на рис.7.14.а, та ізометричну проекцію предмета, показаного на рис.7.14.б». |
Виконати практичну роботу стор.198. |
15.02.21.
Тема програми |
№ уроку |
Тема уроку
|
Завдання |
Література |
|
Зображення
вигляди, перерізи і розрізи. |
21 |
Виконання та позначення перерізів. |
Скласти
опорний конспект, дати відповідь на запитання. Стор.133-140 |
|
|
22 |
Деякі умовності
виконання перерізів. |
Скласти опорний конспект, дати відповідь на запитання.
Стор.141-146 |
|
||
23 |
Види
розрізів. |
Скласти опорний конспект, дати відповідь на запитання.
Стор.149-160 |
|
||
24 |
Поєднання
вигляду з розрізом. |
Скласти опорний конспект, дати відповідь на запитання.
Стор.166-173 |
|
||
25 |
Тематичне
оцінювання по темі: «Лінії креслення і виконання написів накресленнях». 1. На підставі чого можна дістати уявлення про
розміри предмета, зображеного на кресленні? 2. В яких одиницях вказують на кресленнях лінійні, а
в яких кутові розміри? 3. Якою лінією проводять на кресленні виносні й
розмірні лінії? 4. Якою має бути відстань між контуром зображення і
розмірною лінією? 5. Як наносять розмірні числа стосовно
горизонтальних, похилих і вертикальних розмірних ліній? 6. На що вказує знак , поставлений перед розмірним
числом? 7. Коли перед розмірним числом може стояти знак
діаметр? 8. Як наносять розміри кількох однакових елементів
зображення? 9. Що позначають на кресленнях за допомогою уклону? 10. Що включає позначення уклону на кресленні? 11. Як правильно слід розміщати знак уклону на
кресленні? 12. Що означає числове співвідношення 1:8 в
позначенні уклону на кресленні? 13. Яким знаком позначають конусність на кресленні? 14. Де і як слід розміщати позначення конусності на кресленні? |
Комментариев нет:
Отправить комментарий